יום ראשון, 25 במרץ 2012

השלמת בגרות בביולוגיה.

השלמת בגרות בביולוגיה,
ביולוגיה הוא לא מקצוע חובה , אך נלמד בבית ספר ויש בגרות עליו כמו כל מקצוע אחר אך מומלץ לשפר ו\או להשלים אותו כדי לשפר את ממוצע הבגרויות שלכם וכך להתקבל לעבודות איכותיות , אך חוץ מהבגרות לימוד ביולוגיה הוא הכרחי לחיים , הוא משלב גם לימודיים מעשים ומעניינים שכל אחד מעוניין לשמוע ולבצע אותו  , ולכן הוא המקצוע המבוקש ביותר וכמות האנשים שרוצים לגשת אליו גדלה מידי שנה.

מבנה הבגרות שונה משאר הבגרויות הקיימות והוא כולל מספר רב של נושאים ולכל נושא יש חלק משל עצמו בבגרות , ובנוסף יש חלק שהוא בנוי רק משאלות אמריקאיות בשונה מבחינות אחרות .

כדי לשפר ו\או להשלים את הבגרות תצטרכו להירשם לקורס הכנה- קרוס השלמת בגרויות , הסיבה שאין אפשרות ללמוד לבד בבית בדומה להיסטוריה היא שבביולוגיה משולב גם חלק מעשי שאותו חייבים לבצע במעבדה או במקומות שמשרד החינוך נתן אישור לכך . ובנוסף בקורסים יש כלים ומערכות חקירה חדישות וקלות יותר לשימוש והעובדה תהיה קלה ופשוטה יותר מאשר ציוד ישן , ושם ניתן  לקבל עזרה ממרצים ומורים מקצועיים , הוא יעזור לכם לבצע את הניסוי ויסביר לכם שלב שלב ממה שהוא עושה עד שתוכלו לבצע את הניסוי בעצמכם . ולבחינה בכתב יבוצע תרגלי לימוד מקצועיים ותרגול של החומר הנדרש לבחינה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה