יום שני, 12 במרץ 2012

השלמת בגרויות במתמטיקה


מתמטיקה זהו המקצוע שנחשב למקצוע מסובך , קשה , ולא מובן , אך הוויתור על המקצוע הזה בתיכון עולה לנו בעתיד שלנו. כשאנחנו מגלים שהמקצוע הזה מפריד ביננו ובין עבודה שאנחנו רוצים או בין ההצלחה שלנו זה מאוד מתסכל ומעצבן כי אם היית מתאמץ בתיכון ומוציא בגרות מלאה לא היו לך בעיות בעתיד.

כדי להשלים בגרות במתמטיקה יש מרכזי לימוד ו\או הרשמה לקורסים של לימוד מתמטיקה אך לא רק במתמטיקה אלה בכל בגרות שאליה תזדקקו. כדי להשלים בגרות במתמטיקה צריכים להשקיע המון משאבים להצלחה כמו זמן או אנרגיה , אם אתם לחוצים בעבודה או יש לכם תקופה לחוצה מומלץ שלא להירשם ולנסות להשלים את הבגרות במתמטיקה , בדרך כלל כל מי שעושה את זה נכשל ויצטרך להשקיע שוב פעם בזמן ובכסף.

יש המון שיטות לעבור את הבגרות הזו והכל תלוי בדרך שאתם לומדים ובזמן שאתם משקיעים על כך , יש מקומות לימוד שמלמדים בקבוצות , ויש מקומות שמלמדות כל אחד לבדו בלי שאף אחד סובב אותו או יסיח את דעתו. אך קורסים מהדרך הזו עולים לא מעט כסף ולא מתאימים לכל כיס.
בנוסף כשאתם רוצים לעשות בגרות חוזרת במתמטיקה תצטרכו לברר ולדעת איזו כמות יחידות אתם צריכים להשלים. אם עשיתם בעבר 2 יחידות לא תצטרכו לחזור עליהם אלה לעשות רק יחידה שלישית לכן כדאי לברר לפני שמתחילים ללמוד.

תגובה 1:

  1. אני עשיתי השלמת בגרויות במתמטיקה אחרי הצבא (כלומר, בתיכון עשיתי 3 יחידות אבל רציתי להתקבל ללימודים באונ' שדרשו 5 יח') ואני חייבת לציין שאין סיכוי שהייתי יוצאת עם הציון שיצאתי אם הייתי ניגשת ל-5 יח' בזמן התיכון, הראש נמצא במקום אחר, הפרספקטיבה על החיים שונה, ולפעמים ההשלמות האלו ממש "מצילות את החיים".

    השבמחק