יום שבת, 10 במרץ 2012

השלמת בגרויות בצבא



כשאתם מגיעים לצבא בלי תעודת בגרות מלאה ניתן להשלים את הבגרויות על חשבון הצבא. הצבא עושה המון מאמצים כדי למצוא חיילים שצריכים להשלים בגרות במקצוע מסוים ושולח אותם לקורס שממומן על ידי הצבא ודואג להם לכל מה שהם צריכים וזה כדי שהחיילים שישתחררו מהצבא עם תעודת בגרות ביד ופתח לחיים, הקורסים מתקיימים כמספר חודשים לפני השחרור של אותו חייל. וכדי להתמיין לקורסים כאלו כדי לבקש מהמפקד שירשום אותו או לדבר עם קצין העיר ויבקש את המסלול שאליו הוא רוצה להגיע.

אך לצבא יש גם תנאים , הדבר הראשון הוא שאתה צריך להיות לוחם כדי להשלים את הבגרויות . להיות לוחם זה כולל גם תומכי לחימה והם יכולים להשלים את הבגרויות במקצועות שונים אך לא בכולם. הקורס לבגרות מתקיים במתקן אזרחי , בפנימייה והוא נמשך כמה שבועות , תלוי במקצוע שאליו אתה לומד ורוצה להשלים את הבגרויות.

השלמת בגרויות בצבא זה חשוב כי לכל חייל שחסרות לו בגרויות כדי לקבל את תעודת הבגרות כדי שידאג לסיים עם זה בצבא , כדי לעשות את זה בזמן הצבא כי תקבלו קורסים שווים לאזרחות על חשבון הצבא ולא תצטרכו לשלם על קורסים או מסלולים כשאתם משתחררים מהצבא , וכשאתם משתחררים ויש בידכם תעודת בגרות מלאה אתם ישר מתחילים בחיים שלכם ולא מחפשים דרכים להשלים בגרויות ותצטערו על כך שלא עשיתם השלמת בגרויות בצבא.

תגובה 1:

  1. קודם כול המטרה היא לעשות בגרות בתיכון, זה אכי טוב. אבל טוב עושה צבא שנותנת אפשרות השלמת בגרויות לחייליה. ויש חיילים שמשתמשים יפה באופציה זאות. הבן של שכננו בתיכון לא עשה כלום ולא השלים בגרות אך בזמן שירות צבאי לקח את עצמו בידיים, השלים בגרות ועכשיו אחרי צבא לומד במכללה.

    השבמחק