יום שישי, 23 במרץ 2012

כל מה שכדאי שתדעו על השלמת בגרויות

כל מה שכדאי שתדעו על השלמת בגרויות,
נסיתם להתקבל לאוניברסיטה אך נענם בשלילה כי אין לכם תעודת בגרות מלאה ? חבל שתוותרו על העתיד שלכם בגלל שנכשלתם במספר בגרויות. ניתן להשלים את הבגרויות בקלות או להביא לשיפורם. אם לא הצלחתם לעבור בגרות בתיכון ואתם חושבים שבמקצוע הזה זה אבוד , אבל זה ממש לא נכון. אם תעבדו קשה ותלמדו כל אחד יכל להצליח בכל מקצוע שהוא התקשה ונכשל. בנוסף בחירת הקורס הנכון יכולה להוביל להצלחה בבחינה ואפילו לקבלת ציון טוב- וכך גם להשלמת בגרויות בצורה טובה מאוד.

בחינות הבגרות מתקיימות פעמיים בכל שנה , מועד חורף ומועד קיץ. בשני המועדים ניתן לגשת לכל הבגרויות שאתם רוצים , אך מועד חורף קרוב יותר ומגיע מוקדם יותר ממועד הקיץ לכן למועד החורף יש פחות זמן ללמוד אליו. מועד זה נקבע כי במקצוע שיש לו חומר רב שלא ניתן להספיק בשנה אחת מחלקים אותו לשנה וחצי והתלמידים נגשים בחורף. אך כל אחד יכל להירשם לבגרויות החורף גם אם הוא התחיל את החומר בתחילה של אותה השנה. השוני ממועד הקיץ לחורף הוא שבמועד הקיץ יש שני מועדים של המקצועות מתמטיקה ואנגלית. מועד אחד כחודש לפני החופש הגדול , ומועד שני כשבועיים לאחר תחילת החופש הגדול.

כדי להירשם לבגרות שאתם רוצים תצטרכו להגיע לבית ספר שבו למדתם או להתקשר כמספר חודשים לפני המועד כי כחודשיים לפני הבחינה ההרשמה נסגרת ואין סיכוי שתרשמו לאותה בחינה במועד שרציתם לגשת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה