יום שבת, 17 במרץ 2012

השלמת בגרות בהיסטוריה


השלמת בגרות בהיסטוריה.

היסטוריה זו אחת מהבחינות בגרות החשובות , כל מי שרוצה תעודת בגרות מלאה צריך לעבור את הבחינה בהצלחה , בבגרות זו לא צריכה להיות מבוססת על ידע מורחב או תרגילים מסובכים אלה על זיכרון , כדי לעבור את הבחינה תצטרכו לזכור המון חומר , תאריכים , ואירועים יוצאי דופן בהיסטוריה. ההיסטוריה מספרת לנו על מה שהעם היהודי עבר והמקצוע הזה חשוב כי צריך להעביר לנוער את מה שהעם שלו עבר בשביל שהוא יחיה במדינת ישראל.

בבגרות בהיסטוריה יש 2 יחידות לימוד וכ-5 יחידות למקצוע מוגבר. כדי לקבל תעודת בגרות תצטרכו לעבור בהצלחה את שני היחידות. אך בגלל כמות החומר שהנבחן צריך ללמוד יש אחוז נכבד של נכשלים , או של אנשים שלא נגשו כלל לבגרות וויתרו על הבגרות הזו. אך למרות הכל אנו ממליצים על  השלמת בגרות בהיסטוריה.

כיום תעודת בגרות מלאה היא פרט הכרחי לקבלת עבודה או לאוניברסיטה לכן למי שאין תעודת בגרות צריך לבצע השלמת בגרויות , בהיסטוריה השלמת הבגרות יכולה להיות קלה יותר משאר המקצועות . תוכלו לעשות את זה בקורסים או מסלולים שילמדו ויכוונו אתכם ישירות לבגרות , ללמד בבית ספר אקסטרני , או בדרך הפשוטה והזולה יותר שאף אחד לא מחליט לכם מתי ללמוד זו למידה לבד בבית. כשהמיקוד מגיע יוצאים שלל חוברות וספרי לימוד לבגרות הקרבה וכמו שאמרנו כדי להצליח בבגרות תצטרכו לזכור וללמוד בעל פה חלק רב של החומר מהספר .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה