יום חמישי, 15 במרץ 2012

השלמת בגרות באנגלית


השלמת בגרות באנגלית,

אנגלית היא שפה זרה ולא תמיד קל לנו להתמודד איתה . הבגרות באנגלית זו בגרות חובה וכדי לקבל תעודת בגרות מלאה צריך לעבור את בחינות הבגרות באנגלית . בגרות באנגלית חובה בגלל שאנגלית היא שפה חשובה כי רוב העולם דובר אותה וידיעת השפה תעזור לכם לרכוש השכלה בעתיד.

אך גליתם שאין בידכם בגרות מלאה כי לא עברתם את הבגרות באנגלית או ויתרתם על המקצוע הזה בתיכון ואתם צריכים אותו כרגע כדי לקבל בגרות מלאה  ואתם צריכים לבצע השלמת בגרות באנגלית. כדי להשלים את הבגרות יש מגוון קורסים ומסלולים שתוכלו לקחת כדי ללמוד את השפה ולגשת לבחינה.

הבגרות באנגלית כוללת גם שאלון בכתב , שמיעה , וגם בחינה בעל פה , ולכן כדי להשלים את הבגרות תצטרכו לעמוד בכל התנאים של משרד החינוך ובגלל שהתנאים אינם פשוטים מומלץ לקחת קורס באנגלית.

גם באנגלית בדומה למתמטיקה הבגרות באנגלית כוללת רמות ויחידות לימוד ששלוש יחידות זה המינימום כדי להיות זכאי לתעודת בגרות. ככל שמספר היחידות עולה כך הקושי בשפה ובדקדוק עולה והבחינה יותר קשה. אם חשבתם לעשות שלושה יחידות אך בעתיד תרצו ללכת לאוניברסיטה לא תוכלו כי מקומות אלו דורשים בגרות ברמה של ארבע יחידות לפחות ובנוסף אם יש בידכם 4 או 5 יחידות באנגלית תוכלו לקבל פתור מלימוד אנגלית במוסדות אחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה